søndag den 24. februar 2013

Kan du bruge en lille blød hval? + ny blog // Cute little softie + new blog


Her på falderebet af fynsk vinterferie kommer al den kreativitet væltende som jeg ikke har kunnet gøre noget ordentligt ved i den forgangne uge. Iskias i klemme, don't ask...
I stedet for at tage hul på 117 nye projekter har jeg i stedet fulgt et enkelt næsten helt til døren. Jeg har nemlig lavet en lille hvalfisk til CentiLong. Det eneste den mangler er at blive fotograferet og få de enkelte (færdige, yay!) dele klistret sammen til en pdf. Det gør jeg hos Christina med den seje scanner på tirsdag. Så kan du også sy en lille Hvalborg.

Hvis du vil...

Jeg har også taget hul på et sofaprojekt - en CentiLongblog. Den er stadig ret våd bag ørerne, så bær lige over med os, mens vi opdrager på den. Du kan kigge med her. Måske vil du endda fortælle os, hvilke mønstre du kunne tænke dig i fremtiden fra vores hånd.

God søndag!


***


I'm holding on to the last minutes of our winter holidays. It's been a tough one with an aching back, but I've managed to complete (well, almost!) a little blue whale softie for our CentiLong shop. I'm going to see my partner in crime, Christina, on tuesday to finish up the very last parts. After our rendezvous you can buy the pattern in our shop, print it and sew it.

If you want to...

I've also taken a wee little step on a new blog for CentiLong. It's a newborn, so please don't expect to much of it yet.

Enjoy your sunday!

12 kommentarer:

  1. Hvor er din header smart! Jeg kan rigtig godt lide udtrykket. Og hvalen den er kær.
    Jeg kunne ønske mig mønstre som børnekjole, lidt str. str, f.eks 5-10 år.
    Make up punge, shove huer til børn, tasker mm altså tilbehør :-)
    Kh Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha! Der er en børnekjole (en skjortekjole) på vej + en tunika, der kan forlænges til kjole. Dog ikke helt til str 10 år, ikke endnu i hvert fald, men det kan stadig nå at ændres, for mønsteret er ikke færdigtegnet endnu.
      vi har hver lavet en lille makeup-pung, så den kan vi også opfylde. Og ellers klør vi bare på, når tiden er til det. Tak for en masse gode input:)

      Slet
  2. Hvor er hvalen da bare skøn :)
    Glæder mig til at få kigget nærmere på den nye tide :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kig endelig! Det er hurtigt overstået, for jeg nåede ikke så meget idag. Ville bare lige pippe om, at vi er igang med det:)

      Slet
  3. Sikke dog en fantastisk hval! Den er virkelig for sød :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, Marie:)) Den var både nem og sjov at sy.

      Slet
  4. Such a cute cute cute whale!!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ooops! I forgot to write the blogpost in english! Fixed it right away as soon as I saw your comment.

      Slet
  5. Sikke en sød hval - glæder mig til mønster - her ude midt i Atlanten havde vi forleden besøg af en af de store hvaler helt inde i vores havnebassin i hovedstaden - prøv http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3227536034544649280#editor/target=post;postID=8552759802172520175
    så en hval i stof, det må vi også have :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mit internet driller umådeligt meget og jeg er ellers temmelig nysgerrig på dit link;) Men en lille sød hval må du da ha!

      Slet
  6. Årh hvor er den fin!! :D

    SvarSlet
  7. Jeg er helt vild med den hval, sådan en må jeg simpelthen sy til min lille Ingeborg. Glæder mig til mønsteret kommer i jeres shop.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...