søndag den 17. februar 2013

Jeg maler! // I'm painting!

Det har intet med skjulte talenter at gøre, overhovedet. Jeg har bare opdaget, at der boede et maleri indeni mig. Nu har jeg lukket det ud og er begyndt at lege med lærred nummer to. Jeg ved ikke, hvor det fører hen. Men jeg har på fornemmelsen, at det måske netop er hele pointen?

***
I'm not claiming any talent, whatsoever. I'm just having fun on canvas with absolutely no idea where it's taking me. That might be the concept of the whole thing?

8 kommentarer:

  1. Det ser vildt fint ud! Keep'em coming!
    Din nye header er også ret god, synes jeg:-)

    SvarSlet
  2. Fedt, Lis! Jeg er netop ikke ret god til at male, fordi jeg så skrækkeligt gerne vil vide, hvad det skal ende med. Det ser lovende ud, keep up the good work!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har altid haft det på nøjagtig samme måde, Ida. Og sådan har jeg det egentlig også, når jeg maler akvarel. Men med akryl på lærred er det åbenbart noget andet. Har jeg fundet ud. Der er mere leg over det og jeg nyder bare at følge en hvilken som helst indskydelse, der lige popper op. Jeg drister mig måske ligefrem til at hænge det op et sted;))

      Slet
  3. Ja det skal ud det skidt.... ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor skønt at opdage det :-) jeg veksler selv imellem billeder/tryk og så alverdens tekstile sysler....det kommer meget i perioder og så er jeg helt fordybet i det. På en måde giver det ny inspiration til de andre ting jeg beskæftiger mig med. Spændende at se hvad du får ud på de lærreder!!

    SvarSlet
  5. Ja jeg tegner også som en gal for tiden, der er ik noget bedre :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...