torsdag den 27. september 2012

Minus 25% på ALT i Panduro + lidt inspiration i træ

Dagen idag har jeg bare brugt på at slappe så meget af som muligt, for jeg skal være klar til i morgen. Panduro har nemlig jubilæumsweekend i anledning af deres 50 års fødselsdag og vi kommer til at ligge vandret. For det første kalder efteråret jo altid på kreasysler, men derudover har vi både fredag, lørdag og søndag med minus 25% på ALT i butikken. Det gælder alle butikker i alle landene. Og på netshoppen, selvfølgelig.
Her er en dalarhestelysestage. Jeg har malet den med sort Outdoor Craft Paint, fordi den er mat og minder om tavlelak. Pænt, synes jeg. Det lille lyshus lavede jeg sammen med min far sidste vinter. Det synes vi også selv er pænt. I familiære kredse er det dog noget vi har stået lidt alene med....

Jeg ville ønske jeg kunne anbefale det ene produkt frem for det andet i vores 'slik'butik, men jeg er altså vild med det hele. Faktisk får jeg nærmest en ny hobby hver uge. Jeg prøver virkelig at holde mig i skindet, men inspirationen går jo begge veje og lige så sjovt som jeg synes det er at inspirere vores kunder, lige så fantastisk synes jeg, at det er at høre om deres idéer til det, de skal hjem og lave og som jeg så kan lade mig inspirere af. Idéudveksling som jeg allerbedst kan lide det.
Min bedste oplevelse so far i dén afdeling, var en sød pige, der havde taget billede af det projekt jeg hjalp hende med at finde frem til, hvordan skulle se ud. På en regnvejrsdag besværede hun sig ind i butikken med billedet på sin telefon for at vise mig det og for at sige tak for hjælpen. Jeg har nærmest aldrig blå dage, men den her strålede altså lige lidt ekstra. Man bliver helt oprigtigt glad langt ned i maven af at omgive sig med kreativitet dagen lang. 

Var der en egentlig pointe med dette indlæg? Det har jeg glemt, i så fald. Men jeg håber du har lyst til at komme ind til os og udveksle kreativitet.

13 kommentarer:

  1. Årh, jeg ville ønske du var i min lokale Panduro - du er da en sand gevinst for den butik :-)
    Og tak for tippet om 25 %, vil da bestemt se, om jeg ikke lige kan komme et smut forbi i løbet i weekenden.

    SvarSlet
  2. Rigtig god arbejdslyst de næste dage - er sikker på der bliver travlhed.

    Jeg var i forretning i flere år, og svor at det skulle jeg aldrig, aldrig mere - kunne dog godt ændre mening hvis jeg kunne sælge hobbyting som dig... Måske godt jeg ikke gør det, for der ville være alt for mange fristelser ;o)

    SvarSlet
  3. Jeg skal da helt sikkert derned, ved du om de har søndagsåbent?

    SvarSlet
  4. Åh, hvem der dog bare var i nærheden af Panduro i weekenden. Og dog, måske er det meget godt at al SUén ikke ryger på én weekend :o)
    Ps. synes faktisk det hus er helt vildt fint. Måske jeg skal finde en træstub og snitte lidt i i stedet for shopping :o)

    SvarSlet
  5. Hvilken panduro er det nu du er i?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja-ha :)
      Kommer ind og oser i løbet af weekenden!
      Kh. T

      Slet
  6. Dalarhesten er blevet superfin. Jeg har fået sådan en fra Panduro, af min veninde som er kunstmaler, og hun havde dekoreret den med sine kendte figurer, bare endnu en ide til dig og dine læsere :) http://trompettrut.blogspot.dk/2012/02/en-herlig-lrdag-aften-i-godt.html
    Vi ses på søndag, jeg har fået mod på at lave et par sorte dalarheste. God arbejdsweekend til dig.

    SvarSlet
  7. Kan se jeg er en dag for sent på den mht. De 25 % hvor tit sker det? Har nemlig lidt indkøb jeg skulle have gjort mig.. Jeg har gang i en bette give away og du er velkommen :)

    SvarSlet
  8. wow, klart et drømmejob, jeg ville nok også ende med en ny hobby hver uge. nød rigtigt godt af de gode tilbud via netbutikken. og glæder mig vildt til at komme i gang med at lave noget sammen med mine børn.
    hilsen troldemor

    SvarSlet
  9. Synes, at din Dalarhest er rigtig fin og kan rigtig godt lide det lille hus!! :-) - Tror faktisk, at jeg spottede dig, sidst jeg var i Panduro. :-)
    Håber, at I havde en god weekend!

    SvarSlet
  10. Jeg er ret tosset med det lille lyshus :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...