onsdag den 30. november 2011

Hæklede gaver

Udover den hækleinspiration man kan finde hos de danske og nytænkende hækleguruer som f.eks. hende her, hende her, hende her, hende her og hende her og hende her (for nu bare at nævne et lille udpluk), så surfer jeg for tiden Pinterest tyndt for nye projekter jeg kunne få lyst til at lave med min hæklenål. Foreløbigt er resultaterne kun gået ud over mig selv og børnene, men  når jeg bliver lidt dygtigere, kan det godt være jeg tør forære noget af det væk.

Lige for tiden har jeg lange øjne til disse skønheder. Og jeg agter at gøre som Puk opfordrer til, nemlig at lette ræven og rent faktisk få omsat noget af den inspiration til håndgribelige og færdige ting.

Lige om snart...

Fundet her på en absolut fantastisk overdådig blog. Helt ærligt - en hæklet computer? Hvor meget mere lækkert kan det lige blive??

Det skulle da lige være et cover til den ægte slags, som jeg fandt på denne blog, der kombinerer de altid lækre Libertystoffer med hæklerier. Smukt med smukt på.

Jeg kunne også godt tænke mig at prøve at lave nogle i stil med dem her, måske bare i klassisk Mary Jane-stil med en enkelt rem...Jeg fandt dem her på en i øvrigt meget, meget smuk blog. Snyd ikke dig selv for et kig!
Jeg når sikkert ikke at hækle en julegave til mig selv, men det føles som om, at der er verdens længste timer i døgnet på den anden side af weekendens Popopsjulemarked i Horsens. Nu har det fyldt en del i forholdsvis lang tid og *pOp* så er det væk. På den anden side er det jo netop det fornemme og hele essensen ved et pop op-koncept. Here today, gone tomorrow.

Ses vi mon i Horsens i weekenden? Hvis du ikke selv kommer, men kender nogen, der ville elske at shoppe lækre og unikke julegaver, så send dem hjertens gerne en tur forbi Popops.dk på facebook og en tur forbi Torvet 6 i Horsens.

13 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogle skønne lækkerheder! Jeg er vild med den bærbare :) Og til sådan en slags legetøj kan man jo faktisk spare penge i modsætning til tøj og dets lige.

    SvarSlet
  2. Nej hvor er den computer da bare totalt lige i øjet så super nuttet. :-)

    SvarSlet
  3. den computer er jeg ret vild med :)

    SvarSlet
  4. Det var da godt nok en helt overdådig opfindsomhed der her lægges for dagen. Tænk at man kan hækle sådanne ting.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Nøj hvor er de fede - jeg må simpelthen lære at hækle!!

    SvarSlet
  6. Fed computer. Jeg hækler nu mest kager, tilgengæld er de store! Og fyldt med perle-krymmel.
    Kh. MiA

    SvarSlet
  7. Hvis du lærer at hækle sådan en computer taske, så køber jeg gerne en af dig. Den er da bare for fin. Måske bare en til Ipad ku være fin :) Jeg kan ikke hækle OVERHOVEDET :)

    SvarSlet
  8. Hej Lis

    Tak fordi du linker til min mig med pæne ord!!

    Og uha uha - det er spændende ting, du har fundet dér. Jeg tør næsten ikke trykke på de links, men jeg gør det nok alligevel ;-)

    Kh Rikke

    SvarSlet
  9. Der er også megen inspiration at hente her:
    http://i-crochet.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Å, de var veldig fine!
    Og så søte farger sammen.

    Ha en fin dag!

    SvarSlet
  11. Ejjjjj hvor er du sød..."hækleguru" den kan jeg leve lææænge på!! :D
    Selv tak for en inspirerende blog - Skoletasken er da alt for cool...!

    SvarSlet
  12. Jeg takker lige præcis tilbage for masser af FED inspiration. Og Jeanette, skoletasken fandt jeg ud af senere var et omslag til en notesbog. Ikke mindre fint, men sådan kan man jo nogle gange være for hurtig på aftrækkeren, når man bliver begejstret:) Og så gik jeg ellers igang med at hækle i det gule garn fra Søstrene Grene. aldrig så snart havde jeg kæmpet mig igennem et halvt nøgle til en computertaske á la den blå her, før jeg så det smukkeste cover på din blog. For søren, om jeg fatter hvordan du kan nåle dit garn så hammerhurtigt??! Jeg bøjer mig i ren ærefrygt! :))


    KRAM
    Lis

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...