fredag den 7. januar 2011

Vil du med på workshop?

Kalenderbingoen er gået op og jeg har nu lagt de nye workshops ind på siden med workshops her på bloggen. Den ligger i den øverste linje lige under headeren, men du kan også bare trykke lige her, for at komme derhen.

Jeg får så mange søde henvendelser om at sy betræk til jeres voksiposer og det vil jeg selvfølgelig stadig rigtig gerne, men jeg vil også gerne hjælpe jer med at lære det selv.
Hvis du har en symaskine og synes det kunne være sjovt at promenere med din lækre bebs i en pose du selv har kreeret, så synes jeg du skal læse nærmere her og sende mig en mail, hvis du vil reservere en plads. Der er kun plads til 4 på hvert hold, for der skal være plads til fordybelse og ordentlig læring.
Jeg glæder mig til vi ses!

7 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine voksiposer, ærgerligt man ikke har en bebs i voksipose alderen længere ;O)

    SvarSlet
  2. Ja sgu.. jeg vil med! Tusinde tak for igår.. hyggeligt som sædvanligt.. Kram fra C

    SvarSlet
  3. øv jeg har ikke en baby i den alder mere og øv du bor lidt langt væk ....

    men de er bare utrolig fede de voksiposer du laver :)

    SvarSlet
  4. Jeg vil rigtig gerne med på en workshop...eller 2 :-). Men voksiposetid er slut for os, så kan du løfte sløret mht tider på de andre workshops? (børnetøj og smykker i liberty).
    Kh. Linda

    SvarSlet
  5. For pokker hvor ville jeg ønske at jeg havde en lille nuttet bebs. For hvor skulle jeg dog så sy den lækreste voksi pose i hele verden... Men det må blive som bedstemor...

    SvarSlet
  6. Så kom sparket til mig lige her. Sparket til ENDELIG at få lavet det voksi-indlæg på min blog. Din pose til Frida var i sin tid 'skyld' i at jeg også måtte kaste mig ud i projektet. Jeg bandede, svovlede og fødte på badeværelsesgulvet 7 timer efter den var syet færdig! ;-)
    Jeg anbefaler derfor ALLE til bare at købe den færdig af dig... eller alternativt at melde sig til din workshop. :-)

    SvarSlet
  7. Hej Lis, du går tilfældigvis ikke med planer om en work shop mere? Dine poser er helt vidunderlige! Kh. Malene

    SvarSlet

Tak fordi du læste med. Kommentarfeltet er dit. Jeg læser alle kommentarer og sætter stor pris på dit input. Også selvom jeg ikke altid når at svare hver enkelt tilbage.

Online samtidig med dig

Blog-arkiv

Søg i Karlssons Kludeskab (blog)

Indlæser...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...